Ancsika Training köredzések

Az edzések kis létszámúak (2-3 fő), bejelentkezés szükséges! 

A köredzés egy légző- és keringési rendszer fejlesztő, nagy izomcsoportokat formáló, erő-állóképességfejlesztő edzésforma, melynek alkalmával a résztvevők többállomásos edzésen vesznek részt. Az edzéseken alacsony és magas intenzitású gyakorlatokat egyaránt végzünk, valamint különböző eszközökkel dolgozunk. 

Az edzések irányított bemelegítéssel kezdődnek, illetve irányított nyújtással végződnek. Az egyes állomásokon a résztvevők egyénre szabott gyakorlatokat végeznek. A köredzés állomásai minden résztvevőnek azonosak, de a vendégek egyéni sajátosságai szerint alakítjuk az edzéstervet, és ennek megfelelően állítjuk össze az adott állomáson a gyakorlatokat. Az edzésekbe egyaránt beépítjük a szabadsúlyos és a felfüggesztéses gyakorlatokat, valamint megjelenik a dinamikus stretching is.  

Az alábbi eszközöket használjuk a hatékonyabb alakformálás segítésére: edzőheveder, edzőrúd, súlyzórúd, kézisúlyzók, bokasúly, súlylabda, soft ball (kisméretű puha labda), fitt ball (gimnasztikai nagylabda), fit band (gumiszalag és gumipánt), step pad, jógaheveder stb.

Az edzés időtartama 60-90 perc a csoportok igénye szerint.